loading...
کارستان
معین بازدید : 6 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خرید فرم دهنده موی بام تل

فرم دهنده موی بام تل

همیشه برای خانم ها مدل دادن به موهایشان یک مساله بسیار مهم به حساب می امده است و از اینکه مدل موی یکنواختی داشته باشند ناراضی هستند.از طرفی هم فرم دادن به موها زمان بر بوده و شاید اگر قرار باشد هر روز  این کار انجام شود از حوصله بسیاری از خانم ها خارج باشد و قید انرا بزنند و همیشه از یک مدل موی معمولی استفاده کنند.

اما امروز ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما خانم های خوش سلیقه و شیک پوش محصولی را با نام فرم دهند موی بام تل اماده کرده ایم که براحتی و در عرض چند ثانیه می توانید انواع مدل مو را برای خود ایجاد نمایید.با فرم دهنده مو فوق دیگر نگران تکراری بودن مدل موهای خود نباشید و براحتی هر زمان که خواستید می توانید  به انواع شکل های مختلف موهای خود را ارایش نمایید.

آیا از موهای خوابیده خسته شدید؟آیا موهای شما بخوبی حالت نمی گیرد؟آیا مدل موهایتان آزار دهنده است ؟
آیا می خواهید موهایتان خوش فرم شود ؟آیا می خواهید جذابیت را به موهایتان بیافزایید ؟آیا می دانید فرم مو نقش بسزایی در تعیین ظاهر شما دارد ؟
 را حل همه سوال های بالا در یک کلمه خلاصه شده است و ان هم چیزی نیست جز  فرم دهنده موی بام تل.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
دیگر نیازی به پرداخت مخارج زیاد برای آرایشگاه و استفاده از اتو های مو جهت مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید.
 
خرید فرم دهنده موی بام تل توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ , , , , ,

-------------------------------------------

خرید اینترنتی اتوی مو مسافرتی

اتو مو با کیفیت عالی و کارایی بی نظیر

 اگر به دنبال وسیله ای برای آرایش و حالت دادن سریع به مو های خود هستید ما یکی از بهترین اتو مو های موجود در بازار را برای شما در نظر گرفته ایم.شما با وجود  داشتن این اتو مو می توانید براحتی و در کمتری از چند لحظه مو های خود را به بهترین شکل موجود حالت داده و خود را برای مهمانی ها و یا مجالس مهم آماده نمایید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انواع مختلفی از اتوی مو را برای شما در نظر گرفته ایم و شما می توانید بر اساس بودجه خود و سلیقه خود هر کدام را که خواستید انتخاب و براحتی خرید نمایید.

 برای خرید اتو مو فوق می توانید همین الان اقدام کرده و با ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و باقی مراحل را انجام دهید.

این اتو مو به دلیل نوع طراحی و کم حجم بودن براحتی قابل حمل بوده و می توانید در مسافرت ها نیز براحتی از این وسیله استفاده نمایید.کیفیت بالای این محصول باعث شده تا مو های شما در عرض تنها چند دقیقه به بهترین حالت ممکن در آید.

بهتر است قبل از استفاده از اتو مو حتما مو های خود را شسته و تمیز نمایید و یک بار شانه کرده تا اتو مو براحتی بتواند کار خود را انجام دهد و سریع تر مو هایتان حالت بگیرد.

 خرید اینترنتی اتوی مو مسافرتی توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5

برچسب:
٬ , , , , ,

-----------------------------------------------------

خرید اتو موی اینستایلر

موهایی زیبا و درخشان با اتو مو اینستایلر

 راه های مختلفی برای حالت دادن به مو های بد حالت وجود دارد.یکی از این راه ها استفاده از اتو مو می باشد.اگر می خواهید تا بوسیله اتوی مو مو های خود را حالت و نرم و لطیف کنید قبل از اینکه بخواهید به این کار نمایید دقت داشته باشید که در تهیه اتو مو بسیار باید دقت کرد.اگر از وسیله ای بی کیفیت و درجه دو بخواهید استفاده کنید  در واقع مرگ تدریجی مو های خود را به ارمغان خواهید اورد.ما در مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم تا از بهترین اتو مو های موجود در بازار در فروشگاه خود برای شما عزیزان قرار دهیم.

شما با خرید اتو موی با کیفیت دیگر به راحتی می توانید مو های خود را به هر حالتی که بخواهید در بیاورید.محصول امروز ما با نام اتوی مو اینستایلر معروف بوده و دارای کارایی بسیار بالا و ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد است.شما از این پس با اتوی اینستایلر می توانید در زمانی کوتاه و با کیفیت عالی موهای خود را فرم دهید.این اتو مو شبیه یک برس چرخشی طراحی شده است و در هنگام اتو کردن موها قابلیت چرخیدن را داشته و همین امر موجب خوش حالت شدن مو های شما خواهد شد.

در واقع شما با خرید این محصول سه محصول را همزمان خریداری کرده اید.هم اتو مو هم فر کننده مو و هم برس مو.ما برای شما علاقه مندان به خرید اتو موی اینستایلر امکان خرید پستی این محصول را فراهم اورده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 استوانه چرخان اتو بر روی موهای شما می لغزد وحالت وز و شکنندگی را از موهای شما گرفته و آن را تبدیل به موهایی درخشان و براق میکند و این به معنای زیبایی در تمام لحظات زندگی است.

چرا اتو موی اینستایلر؟

به خاطر حالت چرخشی که این محصول داشته و مانند یک برس فر کننده مو طراحی شده می تواند بسیار در خوش فرم کردن موهایتان به کمک شما بیاید و در زمان کوتاه تری نتیجه بهتری را برایتان حاصل کند.

از ویژگی ها و برترری های این دستگاه نسبت به محصولات مشابه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • قابل استفاده برای هرنوع مو
  • سریع و آسان بر روی مو می لغزد.
  • فقط در ۸ دقیقه همه موهای شما را براق و حالت دار می کند.
  • تنها ۳۰ ثانیه زمان برای گرم شدن اینستایلر نیاز است.
  • بعد از ۳۰ دقیقه کار دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.
  • استوانه چرخان اینستایلر در هر دقیقه ۹۰ تا ۱۴۰ دور می زند.
  • برسهایی که در چهار ردیف و در دو طرف اینستایلر قرار گرفته موها را به راحتی شانه می کنند.

 

برچسب:
٬ , , , , , , ,
 
------------------------------------------------------------
 

خرید اتوی مو

کم حجم و خوش دست با اتو مو مسافرتی

 

اگر شما هم به فکر زیبایی موی سر خود هستید و دوست دارید تا با ظاهری اراسته و شیک در میان دوستان و آشنایان خود ظاهر شوید ما به شما پبشنهاد می کنیم تا یک بار هم از اتو مو استفاده نمایید و تفاوت را بعد از استفاده از این دستگاه مشاهده کنید.اتوی مو موجود در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار بوده  که دارای کیفیتی بالا و یک سال گارانتی می باشد.این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و در مسافرت هم می توانید از آن استفاده نمایید.

شمت با خرید اتو مو و استفاده صحیح از آن خواهید دید که چقدر موهایی زیبا و آراسته خواهید داشت.

دستگاه اتو موی موجود در فروشگاه ما دارای کفه سرامیکی و با بهترین کیفیت تهیه شده است تا در هنگام شیدن بروی موی شما به آنها آسیبی نرساند.شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید اتو مو نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.برای این کار نیاز است تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و مشخصات خود را وارد نمایید.

با وجود اتوی موی مسافرتی فوق دیگر از شر مو های وز و فر خود راحت شوید و موهایی بسیار زیبا و صاف را برای خود به ارمغان بیاورید.سایز  این دستگاه طوری طراحی شده که هم براحتی قابل حمل باشد و هم اینکه متناسب با هر مویی بتوان براحتی از آن استفاده کرد.

 برای اینکه بهترین نتیجه را از اتوی مو بگیرید لازم است تا ابتدا  مو های خود را  شسته و تمیز نمایید و قبل از استفاده از این دستگاه حتما انها را شانه کنید و سپس می توانید براحتی از این دستگاه استفاده نمایید.

یک پیشنهاد دیگر که می توانیم برای شما داشته باشیم این است که بهتر است شب از این دستگاه استفاده کرده و بعد به رختخواب بروید. و در هنگام صبح مشاهده خواهید کرد که مو های بسیار زیباتری خواهید داشت.

 برچسب:

٬ , ,
 
--------------------------------------------------
 

خرید پستی شانه جادویی مجیک کمب

شانه جادویی با کارایی بالا

اگر دوست دارید تا در هر زمان که اراده کردید موهای خود را به حالت های مختلف در بیاورید و همیشه نسبت به حالت قبل خود متفاوت  باشید ما به شما خرید شانه جادویی را پیشنهاد می کنیم.در واقع با در اختیار داشتن محصول فوق  براحتی می توانید ده ها مدل مختلف مو را بدون کمترین دردسر و در کمترین زمان برای خود ایجاد کنید.این شانه جادویی مجیک کمپ نام دارد و در واقع با این  محصول شما تبدیل به یک سوپر مدل خواهید شد.به همراه ای کالا برای شما یک سی دی آموزشی بهمراه راهنمای کامل ارسال خواهد شد.

مطمئن باشید بعد از استفاده از این محصول همه آدرس آرایشگاهی که شما رفته اید را خواهند پرسید و حتما وقتی خواهید گفت که خودتان این مدل های مختلف را برای خود پیاده سازی می کنید حیرت زده به شما و مدل موهایتان خیره خواهند شد. ما در فروشگاه امارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایم.همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 آیا می دانید بیش از ۵۰ درصد زیبایی شما به  مدل موهایتان بستگی دارد.مدل موی جدید و جذاب شما را زیباتر از همیشه خواهد کرد.دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید,چون شانه های شانه موی جادویی تنها در عرضچند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا می کند.
این شانه های استثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست.
شانه جادویی مجیک کمپ می توانید هدیه ای بسیار مناسب برا همسران شما باشد.هم قیمتی مناسب و هم کارایی بالا  باعث شده است تا فروش خوبی را در بازار های جهانی تجربه نماید.
ما این محصول را به همراه سی دی اموزشی در یک بسته بندی شیک برایتان ارسال خواهیم کرد و مطمئن باشید در کمترین زمان ممکن براحتی طرز استفاده از این شانه جادویی را فرا خواهید گرفت.


برچسب:
٬ , , , , ,
 
-------------------------------------------------------------
 

خرید بند انداز برقی صورت

کیفیت اصلاح صورت را بند انداز برقی تجربه کنید

 

آیا از اصلاح کردن صورت خود با بند به صورت دستی خسته شده اید؟آیا به دنبال روشی جدید و بدون دردسر هستید؟  ما امروز برای همین منظور از یک کالای بسیار کاربردی و منحصر به فرد پرده برداری خواهیم کرد. بند انداز برقی صورت نام محصول مورد نظر ما می باشد.این بند انداز بدون دخالت دست براحتی و در عرض چند دقیقه اصلاحی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان خواهد اورد.دستگاه بند انداز برقی به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار بوده و نیار به هیچ گونه دخالت دست نمی باشد.

از این بند انداز می توانید در آرایشگاه ها و منازل براحتی استفاده نمایید.زمانی که فرصت کمی برای اصلاح دارید و عجله دارید این دستگاه می تواند به کمک شما آمده و در عرض چند دقیقه تمام مو های زائد صورت را از بین ببرد.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید بند انداز برقی را برای شما عزیزان فراهم /اورده است و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

استفاده از بند انداز برقی به هیچ وجه دردی به همراه نداشته و براحتی می توانید از این وسیله استفاده نمایید. ما نیز با توجه به نیاز های شما بانوان عزیز  تصمیم گرفتیم با تهیه یکی از بهترین مارک های موجود در بازار و قرار دادن ان در فروشگاه مارکت سنتر توانسته باشیم نیازی دیگر از شما را برطرف نماییم.

  برچسب:

٬ , , , , , , , , , , ,
 
----------------------------------------------------------
 

خرید بیگودی جادویی

موهایی زیبا و جذاب با بیگودی جادویی

 آیا دوست دارید تا در سریع ترین زمان ممکن مو هایی خوش حالت داشته باشید و هر زمان که خواستید مو هایتان را به هر حالتی در آورید؟ ما امروز به شما عزیزان محصولی را معرفی می کنیم که توسط آن می توانید براحتی و در کمترین زمان ممکن مو های خود را به زیبا ترین حالت در اورده و دیگر از شر مو های بی حالت و یکنواخت راحت شوید.شما با بیگودی جادویی دیگر نیاز نیست که از واد شیمیایی برای حالت دادن به مو های خود استفاده کنید و همچنین نیاز نیست هر دفعه کلی هزینه کرده و به آرایشگاه بروید برای حالت دادن مو های خود.

شما با خرید بیگودی جادویی براحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید بهترین و زیباترین موهایی را که تا به حال داشته اید را تجربه نمایید.استفاده از بیگودی جادویی به هیچ وجه به مو های شما آسیبی نمی رساند و براحتی می توانید همیشه و همه جا از آن استفاده نمایید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید بیگودی جادویی را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید این محصول نمایید و برای ثبت سفارش خود می بایست بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار شخود را ثبت نمایید.

 از این پس برای فر کردن مو های خود با وجود بیگودی جادویی دیگر نیاز به پرداخت هزینه های سنگین به آرایشگر ها نخواهید بود.این بسته با ۱۸ سر  مختلف انواع فر های زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

از مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اولا که استفاده از وسیله بسیار راحت بوده و در کمترین زمان می توانید فر مو را انجام دهید

فر کردن مو بوسیله  بیگودی جادویی هیچ آسیبی به موها نمی رساند و می توانید انواع مختلف فر را بروی موهایتان پیاده سازی کنید.

این محصول را می توانید با هزینه ای مناسب خرید کرده و برای همیشه از پرداخت هزینه های سنگین به آرایشگر ا راحت شوید.

 برچسب:

٬ ,
 
-------------------------------------------------------------------
 

خرید پستی تاتو موقت Glitter

خرید تاتو موقت Glitter

اگر دوست دارید برای اولین بار تاتو بدون درد و عوارض جانبی را تجربه نمایید ما به شما استفاده از تاتو موقت Glitter را توصیه می کنیم.بوسیله این محصول که به تازگی به بازار امده است براحتی می توانید بدون کوچکترین درد و رنجی عمل تاتو را بروی بدن خود انجام داده و تا ۷ روز نیز ماندگاری خواهد داشت.این محصول دارای ۱۰ شابلون مختلف با طرح های گوناگون و زیبایی بوده که بهمراه محصول برایتان ارسال می شود.تاتو ایجاد شده بروی بدن شما ضد اب بوده و با کیفیت بسیار بالایی ایجاد می گردد.

این روش به دلیل اینکه هم بدون عوارض بوده و هم اینکه بدون درد می باشد بسیار مورد استقبال  قرار گرفته و چون مدت زمان اثرآن نیز ۷ روزه است باعث شده تا بسیاری حتی برای یک بار هم که شده یک نقش تاتو را بروی خود انجام دهند.اما شما همین الان می توانید در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید تاتو موقت  نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست پرداخت نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

 محتویات بسته ای که ما برای مشتریان خود ارسال می کنیم شامل موارد زیر است:

۱۰ عدد شابلون با طرح های مختلف و زیبا

سه بسته رنگ اکریل دار  با کیفیت عالی

قلم مخصوص طراحی

چسب مخصوص تاتو

و یک دفترچه راهنما

برای اینکه بتوانید یک تاتو خوب را پیاده سازی کنید بهتر است ابتدا طرح مورد نظر را به دقت برش داده و سمت جلوی طرح را بروی پوست خود گذاشته.و سپس سطح تاتو را با استفاده از اسفنج و یا دستمال کمی مرطوب نمایید.

پس از ۲۰-۳۰ ثانیه کاغذ پشت تاتو را به آرامی جدا نمایید.اجازه بدهید تاتو کاملا خشک شود.


برچسب:
٬ , , ,
 
---------------------------------------------------------------------
 

خرید پستی جوراب نانو ضد بو

جوراب نانو ضد باکتر و بوی بد پا

 

آیا شما هم از بوی بد پای خود خسته شده اید؟ آیا دوست دارید تا برای همیشه از سر بوی بد پا راحت شوید؟ برای رفع این مشکل راه های گوناگونی توصیه شده است اما ما امروز با معرفی یک محصول مخصوص با نام جوراب نانو شما را برای همیشه از این مشکل بزرگ رهایی خواهیم بخشید.

جوراب ضد باکتری نانو با خاصیت ضد میکروبی بسیار قوی باعث از بین رفتن تمامی ویروس ها و قارچ ها  شده و همین امر موجب می شود تا دیگر پای شما بوی بد از خود متصاعد نکند.

پایداری مناسب خصوصیت آنتی میکروبیالی پس از چندین مرتبه شستشو جوراب نانو سیلور دارای قابلتهای آنتی باکتریال است.  از بین برنده‌ی باکتری‌های ایجاد کننده‌ی بو  نگهدار‌ی پا به صورت نسبتاً خشک و با طراوت بدون ایجاد حساسیت.  حافظ طراوت بهداشتی محصول و برقراری تعادل حرارتی بین پا و محیط پیرامون در جریان فعالیتهای ورزشی.

 ما برای علاقه مندان به تهیه و خرید جوراب نانو امکان خرید پستی آنرا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ فراهم آورده ایم و براحتی همین الان می توانید سفار شخود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این جوراب جادویی از ایجاد الکتریسته ساکن در کف پای شما جلوگیری کرده و تمامی عوامل ایجاد بوی بد که همان قارچ ها و باکتری های می باشد را از بین می برد.

به منظور حفظ کارایی نانوسید پس از شستشو، جورا ب می بایستی با آب ولرم و بدون اعمال نیروهای شدید شستشو شود.جوراب های حاوی نانوسید کارایی خود را حتی تا بعد از چندین بار شستشو حفظ می‎کنند.  علاوه بر باکتری‎های بوزای ناشی از تعرق که به واسطه نانوسید از بین می‎روند، جنس کفش و نظافت فردی نیز در دستیابی به خصوصیت ضد بو بودن مؤثر است.

از این جوراب می توانید در محیط های بیمارستانی -مسافرتی- نظامی- و جاهایی که معمولا ممکن است آلودگی بیشتر از قبل باشد استفاده نمایید و ضامن سلامتی خود و اطرافیانتان شوید.این جوراب در انواع رنگ های مختلف و سایز های مختلف برای آقایان و خانم ها طراحی و تولید شده است

کافیست تا در هنگام خرید رنگ و مدل مربوط به جوراب خود را در قسمت توضیحات وارد نمایید.

برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 88