loading...
کارستان
معین بازدید : 6 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی گردنبند حروف

 

خرید اینترنتی گردنبند حروف اگر دوست دارید تا حرف اول اسم خود ویا اسم معشوقتان را همیشه بر گردن داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم از گردنبند حروف استفاده نمایید.این گردنبند زیبا  با طراحی منحصر به فرد و بسیار دقیقی دارای حروف انگلیسی بوده که معرف حرف اول اسامی می باشد.اگر به دنبال خرید یک هدیه زیبا و شیک و مقرون به صرفه هستید ما پیشنهاد می کنیم با خرید گردنبند حروف  این کار را انجام دهید.از این محصول می توانید به عنوان هدیه تولد به همسر و یا نامزد و یا دوستانتان استفاده نمایید.ظاهر شیک و اسپرت این گردنبند باعث شده تا براحتی با هر لباس اسپرتی ست شود و شما از  آن در مجالس و مهمانی استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی گردنبند حروف

شما برای خرید گردنبند مورد نظر خود بر اساس حرف مد نظرتان می تواندی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم تا از جدیدترین مدل های روز دنیا برای شما عزیزان استفاده نماییم. شما برای دادن یک هدیه به نامزد و یا همسرتان نباید حتما چیز خیلی گران قیمتی تهیه کنید .گاهی اوقات با خرید یک چیز ارزان اما منحصر به فرد می توانید لذتی را به طرف مقابلتان هدیه  دهید که شاید با یک کادوی گران نمی شود این کار را انجام داد.گردنبند حروف هم شاید جز همین کادوی های ارزان اما خاص باشد.شما می توانید اول حرف اسم خود و اول حرف اسم طرف مقابلتان را خرید کرده و در یک بسته بندی برای او بفرستید و مطمئن باشید که او را شگفت زده خواهید کرد.جنس به کار رفته  این حروف از بهترین و با کیفیت ترین نوع خود در بازار بوده و با رسیدن آب به ان تغییر رنگ نمی دهد و زنگ نمی زند.

 

 

خرید اینترنتی گردنبند حروف توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ 

================================================

خرید اینترنتی گردنبند منچستر یونایتد

خرید اینترنتی گردنبند منچستر یونایتد

همانطور که می دانید تیم مطرح های اروپایی برای طرفداران خود همیشه نماد ها و سمبل هایی تولید می کنند که انها بتوانند با در دست داشتن ان نماد ها نشان دهند که طرفدار کدام تیم هستند.یکی از مطرح ترین تیم های حال حاضر جهان  منچستر یونایتد نام دارد.این تیم انگلیسی برای طرفداران خود  یک گردنبند زیبا با ارم و نماد باشگاه خود ایجاد کرده است.گردنبند منچستر یونایتد یکی از زیبا ترین محصولاتی است که هر کسی دوست دارد یکی از انها را داشته باشدوهمانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید طراحی زیبا و منحصر به فرد این گردنبند باعث شده است تا حتی انهایی که طرفدار این تیم نیستند تنها به خاطر و طرح و شکل ان از این محصول استفاده نمایند خرید اینترنتی گردنبند منچستر یونایتد.

همین الان می توانید در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای خرید گردنبند منچستر یونایتد اقدام نموده و کالای خود را سفارش دهید.ما برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم  و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و بعد زا ردیافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این گردنبند زیبا به همراه یک زنجیر تقدیم به طرفداران شیاطین سرخ اروپا می شود.

 

خرید اینترنتی گردنبند منچستر یونایتد

طرحی اسپورت و زیبا که هر طرفدار تیم منچستر باید یکی از ان را همیشه به همراه خود داشته باشد. منچستر یونایتد اولین قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را با پیروزی ۴ بر ۱ در برابر بنفیکا در سال ۱۹۶۸ کسب کرد. همچنین این باشگاه با قهرمانی در ۱۱ جام حذفی انگلستان، پرافتخارترین تیم در این زمینه می‌باشد.از سال ۱۹۹۰ باشگاه منچستر یونایتد ثروتمند ترین باشگاه فوتبال در دنیا است و تا به امروز که در رتبه اول ثروتمندترین باشگاه‌ها قرار دارد، دچار لغزش نشده است، این باشگاه از لحاظ ارزش مالی باشگاه‌های فوتبال جهان گران قیمت ترین باشگاه جهان محسوب میشود .

شما هم اگر دوست دارید یکی از این گردنبند های زیبا را داشته باشید و به همه نشان دهید که طرفدار کدام تیم هستید همین الان دکمه خرید پستی را زده و محصول خود را سفارش دهید.

 

 

خرید اینترنتی گردنبند منچستر یونایتد توسط 38 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ 

=======================================================

خرید اینترنتی گردنبند فروهر

خرید گردنبند فروهر و پرچم ایران

همه امروز ه با علامت فروهر که یک نماد اصیل ایرانی است آشنا هستید .اکثر جوانان دوست دارند تا از این علامت و نماد به عنوان گردنبند برای خود استفاده نمایند.نماد فروهر ریشه در تاریخ ایران باستان دارد .در چندین هزار سال پیش در ایران به این نکته دست یافتند که هر انسان دارای جان-روان-وجدانو فروهر می باشد و هر چه انسان دارد و از پویندگی و کوشش و جوشش انها می باشد.شما می توانید این برای خرید اینترنتی گردنبند فروهر همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام نمایید و بعد از اینکه  انرا از ما تحویل گرفتید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

برای خرید گردنبند فروهر می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.امروزه نگارهی زیر بین زرتشتیان نمایانگر شکل فروهر است و بهعنوان نشانوارهی دین زرتشتی بهکار میرود. این نگاره، گذشتهی چندین هزارساله داشته و شبیه آن در جاهای دیگر و نزد قومهای دیگری دیده شده است ولی شکل کنونی آن در کتیبه های هخامنشی بالای سر پادشاهان دیده میشود.

نخستین اشاره در تاریخ اساطیر ایران به وجود پرچم، به قیام کاوه آهنگر علیه ظلم و ستم آژی دهاک(ضحاک) بر میگردد. در آن هنگام کاوه برای آن که مردم را علیه ضحاک بشوراند، پیش بند چرمی خود را بر سر چوبی کرد و آن را بالا گرفت تا مردم گرد او جمع شدند. سپس کاخ فرمانروای خونخوار را در هم کوبید و فریدون را بر تخت شاهی نشانید.
علامت فروهر نخستین بار بعد از حمله اعراب به ایران و ان هم بعد از گذشت بیش از ۲۵۰ سال بروی پرچم ایران قرار گرفت. و بعد ها توسط سلطان مسعود غزنوی این علامت تبدیل به  عکس شیر شد و تا زمان انقلاب اسلامی این علامت تغییر نکرد.

 

خرید اینترنتی گردنبند فروهر

این گردنبند زیبا با نماد اصیل ایرانی در میان جوانان بسیار مد شده و اکثرا دوست دارند تا همراه خود یک نماد کاملا ایرانی و باستانی را داشته باشند.

 

خرید اینترنتی گردنبند فروهر توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ 

======================================================

گردنبند اژدهای دو عشق

گردنبند اژدهای دو عشق

 

شما عزیزان می توانید انواع مختلف گردنبند را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بیابید.ما بهترین و زیبا ترین گردنبندهای روز را سعی کرده ایم در فروشگاه قرار دهیم .امروز محصولی که قصد معرفی آنرا به شما داریم معروف است به گردنبند اژدهای دو عشق.این محصول دو تکه بوده و می توانید زمانیکه آنرا خریدید یک تکه را خودتان و تکه دیگر هم به دوست و یا همسرتان هدیه دهید و با این کار همیشه  شما دو نفر یک نشان مشابه خواهید داشت که زمانی که در کنار هم بمانید این نشان کامل می شود.اگر تمایل دارید تا این محصول را دریافت نمایید همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید.و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.با خرید گردنبند فوق یکی از بهترین هدیه هایی که تا به حال می توانسته اید تهیه کنید را خریده اید.

  

گردنبند اژدهای دو عشق

این گردنبند منحصر به فرد به خاطر نوع طراحی به کرا رفته در کمتر فروشگاهی یافت می شود و خوشبختانه مارکت سنتر ۲۴  به خاطر جلب رضایت مشتریان خود این محصول را تهیه و رد سایت خود قرار داده است.همیشه هدیه دادن کالاهای خاص و منحصر به فرد می تواند جالب و مهیج باشد و این گردنبند هم با وجود قیمت ارزان ان اما جز این دسته از کالاها قرار کرفته و شما می توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. کیفیت و طارحی زیبا و چشم نواز این گردنیند اژدها باعث شده است تا طیف سنی مختلفی از خرید ان استقبال کرده و انرا تهیه نمایند.

 

 

گردنبند اژدهای دو عشق توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ 

=========================================================

خرید گردنبند love

خرید گردنبند love

 

یکی دیگر از محصولات زیبا در زمینه گردنبند را میتوان گردنبند love معرفی کرد.این محصول زیبا با طراحی منحصر به فرد خود  باعث شده است تا در میان سایر محصولات مشابه از طرفداران زیادی برخوردار باشد و همچنین فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.با خرید گردنبند love  می توانید در مجالس و جمع دوستان خود متفاوت تر از همیشه ظاهر شده و در میان همه جلب توجه نمایید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول زیبا را برای علاقه مندان در سایت قرار داده ایم و علاقه مندان می توانند با کلیک بروی دکمه خرید پستی و ثبت سفارش خود آنرا دریافت نمایند و بعد وجه کالا را به مامور پست بدهند.

 

خرید گردنبند love

از میان تمام محصولات مشابه  ما این گردنبند زیبا را به همه خریداران پیشنها د می کنیم چرا که هم دارای طرح بسیار زیبیا و شیکی بوده و هم اینکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.مارکت سنتر ۲۴ برای جلب رضایت مشتریان خود تنوع بالایی از انواع گردنبند های شیک را در فروشگاه خود قرار داده است تا انتخاب نهایی برای خریداران راحت تر باشد. شما کافیست تا گردنبند مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بروی دکمه خرید پستی  کنار محصول کلیک کنید.ما سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن به آدرسی که قبت کرده اید ارسال خواهیم کرد و شما بعد زا ردیافت گردنبند خود می توانید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این گردنبند با توجه به اسم ان می تواند بهانه ای خوب برای دادن هدیه به دوستان و یا نامزد و یا همسرتان باشد.می توانید در کنار هدیه اصلی از این هدیه نیز استفاده نموده و با تهیه یک گردن اویز شیک جلوه ای خاص و بی نظیر به این گردنبند ببخشید.جنس به کار رفته در این گردنیند طوری بوئده که به هیچ وجه با استفاده مکرر و رسیدن آب به ان اصلا تغییر رنگ نداده و تا سال ها می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

 

 

خرید گردنبند love توسط 11 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ 

===========================================================

خرید اینترنتی گردنبند لاکی لایت

خرید اینترنتی گردنبند لاکی لایت

 

خرید اینترنتی گردنبند لاکی لایت اگر به دنبال خرید گردنبد منحصر به فرد و زیبایی هستید که هنوز زیاد فرا گیر نشده باشد و حالتی خاص و زیبا داشته باشد ما به شما خرید گردنبند لایت را پیشنهاد می کنیم.این گردنبند زیبا در نهایت ظرافت طراحی شده و دارای شکلی شیک و منحصر به فرد می باشد.شما قطعا با داشتن گردنبند لایت می توانید همه نگاه ها رو به خود جلب نمایید.از این گردنبند زیبا می توانید در مهمانی ها و مجالس عروسی استفاده نمایید و چهره ای زیباتر به خود دهید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از بهترین و با کیفیت ترین گردنبند های لایت را تهیه و برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم.شما براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفار ش خود را ثبت کرده و بعد از چند روز محصول خود را دریافت نمایید.

 

خرید اینترنتی گردنبند لاکی لایت

این گردنبند زیبا با نشان چهار پر شانس طراحی شده و  و مهمترین خاصیت ان جذب نور بوده که به همین دلیل می تواند نور افشانی نماید و جلوه ای بی نظیر به شما دهد.شما می توانید این گردنبند را همین الان با قیمتی واقعا مناسب تهیه و انرا به بهترین دوستان خود هدیه دهید.

طرح این محصول هنوزر همه گیر نشده و می توان به عنوان یک کالای منحصر به فرد به ان نگاه کرد.همچنین قابلیت جذب نور هم باعث شده تا مکملی خوب برای زیبایی شما باشد.این گردنبند دارای سبز فسفری بوده و بسیار خوشگل و زیبا می باشد.این گردنبند زیبا در میان انواع محصولات مشابه اط طرفداران بسیاری برخوردار بوده و کیفیت ان هم بالا تر می باشد.چه اط نظر طراحی و ظاهر آن و چه از نظر جنس به کار رفته در /ان.به هیچ در برخورد با اب و استفاده مداوم تغییر رنگ نداده و سال ها با خیال راحت یم یتوانید از آن استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی گردنبند لاکی لایت توسط 33 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ 

========================================================

خرید اینترنتی گردنبند هخامنشی

خرید اینترنتی گردنبند هخامنشی

 

اگر به دنبال خرید گردنبند هستید و دوست دارید تا یکی از زیبا ترین و شیک ترین کار ها را تهیه نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار هم گردنبند هخامنشی را امتحان کنید.این گردنبند زیبا با طرح هخامنشی طراحی و ساخته شده و از این نظر بسیار زیبا و منحصر به فرد است.این گردنبند تمام استیل هم مناسب آقایانخوش تیپ بوده و هم مناسب خانم های شیک پوش.شما براحتی می توانید این گردنبند زیبا را با لباس های اسپرت و کلاسیک خود ست کرده و در مجالس و مهمانی ها از آن استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی گردنبند هخامنشی

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید گردنبند فوق را برای شما عزیزان فراهم کرده ایک و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد زا دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در میان انواع گردنبند های موجود این محصول هم یکی از جدیدترین و هم یکی از شیک ترین محصولاتی است که در به تازگی وارد بازار شده است.این گردنبند شیک می تواند نمادی از میهن پرستی و دوست داشتن وطن به حساب آید و هر جوان ایرانی می تواند یکی از این نمادهای زیبا را برای همیشه به همراه خود داشته باشد.مارکت سنتر ۲۴ نیز یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را تهیه و در سایت قرار داده است.کیفیت بالای این گردنبند و طرح منحصر به فرد ان باعث شده استا در میان قشر جوان نیز بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

      خرید اینترنتی گردنبند هخامنشی توسط 42 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ 

=========================================================

خرید گردنبند پرسپولیس

خرید گردنبند پرسپولیس

خرید گردنبند پرسپولیس – باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران،  در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیانگذاری شده‌است.
پرسپولیس هم‌اکنون در جام خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، همیشه در بالاترین دسته لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است. این باشگاه پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه‌ فوتبال در ایران است.
این باشگاه از آغاز تاریخ خود، ۸ بار در بالاترین دسته لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده (۲ جام تخت جمشید، ۴ جام آزادگان و ۲ جام خلیج فارس) و از این جهت رکورددار است. ۴ بار قهرمانی در جام حذفی ایران و یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا از دیگر قهرمانی‌های مهم پرسپولیس‌اند.
فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال باشگاه پرسپولیس (پیروزی) را پس از الهلال عربستان، یوکوهاما مارینوس ژاپن و استقلال در رده ۴ام برترین باشگاه‌های فوتبال آسیا در قرن بیستم اعلام کرده‌است.

گردنبند پرسپولیس با طراحی دقیق لوگو پرسپولیس و شفافیت زیبای استیل ویژه هواداران و دوستداران تیم پرسپولیس تهران
این گردنبند همراه با دو گارد، یک گارد معمولی و یک گارد ضد حساسیت با بسته بندی شکیل برای شما ارسال شده و دارای گارانتی تعویض واقعی است.

خرید گردنبند پرسپولیس با قیمت باورنکردنی هدیه ای ویژه برای هوادار این تیم پرقدرت و همیشه برنده یکی از گردنبند های گپرفروش فروشگاه گردنبند پرسپولیس می باشد که نشان دهنده محبوبیت این تیم در میان تمام مردان و زنان ایرانی می باشد.


گردنبند پرسپولیس موجود در این فروشگاه از جنس استیل می باشد و به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهد داد . خرید گردنبند پرسپولیس را به تمام دوستان خود پیشنهاد دهید.
گردنبند پرسپولیس
گردنبند پیروزی گردنبند فوق العاده شیک و جدید

تقدیم به تمام هواداران پرسپولیس

شما هم از این مدل گردنبند خوشتان خواهد امد

گردنبند پیروزی فوق العاده شیک و زیبا

 

برای آقا پسرا و دختر خانم ها ی سلیقه

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی

تقدیم به آقایون و خانم ها ی مشکل پسند

قابل ست کردن با لباس های اسپرت

مکمل زیبایی و جذابیت شما

 

 

خرید گردنبند پرسپولیس توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ 

=======================================================

خرید گردنبند استقلال

خرید گردنبند استقلال

خرید گردنبند استقلال -  باشگاه استقلال تهران در چهارم مهر ماه ۱۳۲۴ چند جوان نظامی علاقمند به ورزش دوچرخه سواری ، بنامهای « میرزائی، نواب و جانان پور » در خیابان فردوسی تهران اقدام به تأسیس یک باشگاه ورزشی نمودند و به دلیل اینکه اعضای این باشگاه همگی دوچرخه سوار بودند، نام آن را باشگاه «دوچرخه سواران» نهادند.این باشگاه در سال ۱۳۲۸ نام خود را تغییر داده و عنوان « تاج » را برگزید و در همین سال مقام قهرمانی باشگاه های تهران را نیز کسب کرد.با پیروزی انقلاب، تیم تاج به « استقلال » تغییر نام داد و همچنان پر قدرت و درخشان در میدان های سبز مسابقات ظاهر گردید و در سال ۱۳۷۰ بار دیگر عنوان قهرمانی خود را در جام باشگاه های آسیا تکرار نمود.
این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر ایران بازی می‌کند و با دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا (۱۹۷۰ و ۹۱-۱۹۹۰) و دو نایب قهرمانی (۹۲-۱۹۹۱ و ۹۹-۱۹۹۸) پرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی است. استقلال همچنین با هفت قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران (لیگ منطقه‌ای یک بار، جام تخت جمشید یک ‌بار، لیگ قدس یک‌ بار، جام آزادگان ۲ بار و لیگ برتر ۲ بار) دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با ۵ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است.

گردنبند استقلال با طراحی دقیق لوگو استقلال و شفافیت زیبای استیل ویژه هواداران و دوستداران تیم استقلال تهران
این گردنبند همراه با دو گارد، یک گارد معمولی و یک گارد ضد حساسیت با بسته بندی شکیل برای شما ارسال شده و دارای گارانتی تعویض واقعی است.

 

گردنبند استقلال

یک گردنبند فوق العاده شیک و جدید

تقدیم به همه هواداران و طرفداران استقلال

شما هم از این مدل گردنبند خوشتان خواهد امد

فوق العاده شیک و زیبا

برای آقا پسرا و دختر خانم ها ی سلیقه

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی

روش خرید: برای خرید گردنبند استقلال از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

یک پلاک فوق العاده شیک و جدید

 

هدیه ای مناسب برای تمام دوستان استقلالی خود

یک عدد پلاک تمام استیل که طرح باشگاه فوتبال استقلال با آبکاری رنگی روی آن نقش بسته با قطر تقریبی ۳ سانتی متر، ویژه دوستداران فوتبال و تیم استقلال.

تقدیم به همه هواداران و طرفداران استقلال

استقلالی باشی و این پلاک و دستبند و نداشته باشی ؟؟؟

یک پلاک جدید برای طرفداران واقعی استقلال

استقلال…استقلال…استقلال….

تیم فقط استقلال …..رنگ فقط آبی

 

 

خرید گردنبند استقلال توسط 22 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ 

=============================================================

خرید اینترنتی ژورنال آتلیه عروس داماد

خرید اینترنتی ژورنال آتلیه عروس داماد

 

خرید اینترنتی ژورنال آتلیه عروس داماد امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه بسیار ارزشمند برای همه کسانی که قصد دارند به تازگی عروسی کنند قرار داده ایم که قطعا می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.نام این محصول ژورنال عروس و داماد می باشد.با داشتن این مجموعه می توانید بهترین و زیباترین مدل ها را الگو برداری کرده و در شب عروسی در اتلیه انها را پیاده سازی نمایید.شبی که  عکس هایش برای همیشه خاطره انگیز خواهد شد و تا آخر عمر در ذهنتان باقی خواهد ماند.

قطعا در کنار سایر مخارج عروسی پرداخت هزینه ای اندک برای تهیه مجموعه ژورنال عروس به جایی بر نمی خورد و اتفاقا این قسمت می تواند بعدا تاثیرات زیادی در خاطرات شما داشته باشد.شما با تماشای این مجموعه با انواع فیگور های عروس و داماد آشنا خواهید شد و می توانید به سلیقه خود زیبا ترین و بروز ترین انها را انتخاب و برای شب عروسی از آنها استفاده نمایید.

 

 خرید اینترنتی ژورنال آتلیه عروس و داماد

این مجموعه حتی برای عکاسان حرفه ای نیز بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد.می توانید با انواع مدل های عکس گرفتن نیز آشنا شوید.برای خرید ژورنال عروس و داماد از فروشگاه ما می توانید بروی دکمه خرید پستیکلیک کرده و سفراش خود را ثبت نمایید و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این مجموعه خاوی عکس های بازیگران معروف بوده که از شب ازدواجشان تهیه شده است و می تواند الگو های مناسبی برای شما باشد.با داشتن یک ژورنال عروس خوب و انتخاب بهترین فیگور ها می توانید شب عروسی خود را برای همیشه خاطره انگیز ترین شب زندگی قرار دهید.

قطعا با تنوع مدل و فیگور ها و انتخاب صحیح شما می توانید متفاوت ترین عروس و دامادی باشید که تا به حال سایرین تماشا کرده داند.همین الان  خرید رو را از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انجام دهید.

  

 

خرید اینترنتی ژورنال آتلیه عروس داماد توسط 20 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ 

===========

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 96