loading...
کارستان
معین بازدید : 27 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

آموزش بدنسازی گاسپاری

آموزش پرورش اندام ریچ گاسپاری

 

پرورش اندام دیگر مانند گذشته نیست و امروز  به صورت یک علم و دانش در آمده است.برای اینکه بتوانید در ورزش بدن سازی پیشرفت داشته باشید و به صورت حرفه ای خود را مطرح نمایید باید در ابتدا به علم ان مسلط شوید.باید بدانید که چگونه و به چه صورت حرکات بدنسازی را انجام دهید.آموزش بدن سازی برای خود دارای اصول و قوانین خاصی می باشد و چنانچه نتوانید  طبق اصول آن پیش بروید قطعا هم امکان آسیب رساندن به عضلات خود را بالا برده و هم اینکه مانع بزرگی برای پیشرفت خود خواهید شد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه اموزش پرورش اندام که توسط یکی از نابغه های بدن سازی به نام ریچ گاسپاری آموزش داده شده است را برای شما در نظر گرفته ایم.شما با خرید آموزش بدنسازی فوق و با تماشای دقیق آن نکات بسیار مهمی را خواهید اموخت.

یادخواهید گرفت که چگونه با وزنه ها و دمبل ها تمرین صحیح و اصولی کنید.

یاد خواهید گرفت که حرکات بدن سازی را چگونه  به صورت صحیح اجرا نمایید.

یاد خواهید گرفت تا با دستگاه های بدنسازی به صورت حرفه ای و صحیح کار نمایید.

و….

 

  ما امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفار شخود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

پس یاد بگیریم که اگر می خواهیم در پرورش اندام هر روز شاهد پیشرفت خود باشیم و از احتمال آسیب رسدن به عضلات خود نیز بکاهیم حتما از همان ابتدا به صورت کاملا اصولی و حساب شده این ورزش را شروع کرده و قدم به قدم به صورت علمی  پیش رویم.آموزش بدنسازی نیاز به کمی صبر و تحمل دارد و باید به بدن خود فرصت دهید تا بتواند یواش یواش  رشد نماید.

 

 

آموزش بدنسازی گاسپاری توسط 29 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , ,

 

=======================================================

 

آموزش پرورش اندام مصطفی محمد

آموزش بدن سازی حرفه ای

 

اگر دوست دارید تا ورزش بدن سازی را به صورت حرفه ای آغاز کنید پیشنهاد م یکنیم تا در همین اولین قدم به فکر یک استاد خوب و مجرب باشید.چرا که متاسفانه در ورزش پرورش اندام تقریبا همه برای خود ادعای استادی دارند و دوست دارند تا هر کسی که از آنها سوال می کند به روش و شیوه خود جوابی به آن داده باشند.آموزش بدنسازی می تواند بسیار مهم و حیاتی به نظر برسد چرا که اگر حرکت را به صورت اصولی و دقیق اجرا نکنیم  امکان آسیب رسیدن به عضلات بدن بسیار بالا رفته و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک اموزش پرورش اندام بسیار خوب و با کیفیت که توسط استاد بزرگ و مسلم این رشته یعنی مصطفی محمد اموزش داده می شود را برای شما در سایت قرار داده ایم.شما با تهیه این مجموعه و با اجرای دقیق حرکات طبق روش های آموزش داده شده می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید و خیلی سریع به پیشرفت برسید.

  

امکان خرید پستی این مجموعه برای شما علاقه مندان به بدن سازی وجود داشته و کافیست ابتدا شفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در آموزش بدنسازی فوق یاد خواهید گرفت که چگونه باید از وزنه ها و دمبل ها استفاده کرد.روش کار با دستگاه های بدن سازی را فرا خواهید گرفت.به شما آموزش خواهیم داد که کدام عضلات را باید با هم تمرین دهید و در چه روز های و چه ساعاتی تمرین کنید که بهترین نتایج را بگیرید.

بدنسازی امروز به یک علم تبدیل شده است و اگر  مراحل آنرا به صورت علمی و دقیق انجام دهید می توانید هر روز  شاهد پیشرفت خود باشید. با خرید اموزش بدن سازی فوق شما نکاتی مهم و ضروری را درباره پرورش اندام یاد خواهید گرفت که ممکن است تا به حال چیزی درباره انها نشنیده باشید.

 

 

آموزش پرورش اندام مصطفی محمد توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , ,

===============================================

 

آموزش بدنسازی کلمن

امروزه یکی از ورزش هایی که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است ورزش پرورش اندام است.شما برای آموزش بدن سازی باید اصول و روش های مختلفی را به کار ببرید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید.در این ورزش اگر اصولی کار نکنیم احتمال آسیب رسیدن به عضلات بسیار بالا خواهد رفت و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به خود وارد کنید.به همین منظور ما  یکی از بهترین آموزشهای بدنسازی را برای شما عزیزان علاقه مند فراهم اورده ایم تا با تهیه و تماشای آن بتوانید طبق اصول و روش های استاندارد هر چه سریعتر به نتایج دلخواه خود برسید.

 

در این مجموعه شما با استاد بزرگ و نام آشنای این رشته  قدم به قدم تمام موارد مورد نیاز را فرا خواهید گرفت.شما توسط رونی کلمن آموزش پرورش اندام خواهید دید و نحوه کار با وزنه ها را فرا خواهید گرفت.نحوه استفاده از انواع دستگاه های پرورش اندام را اموزش می بینید.افراد مبتدی یاد خواهند گرفت که از  کجا و چگونه باید شروع کنند و افراد حرفه ای تر نیز روش های اماده سازی برای مسابقات را آموزش می بینند.

 

رونی کلمن در آموزش پرورش اندام بسیار اصولی و جدی و به صورت کاملا شیوا و روان تمام موارد مورد نیاز شما را اموزش خواهد داد.باید هنگام تماشای این مجموعه نهایت دقت را به عمل آورید تا بتوانید هر حرکت را به صورت اصولی اجرا نمایید.

با هم یک بیوگرافی از مربی بزرگ بدن سازی  یعنی رونی کلمن خواهی دید:

نام‌ کامل‌: رونی‌ دین‌ کلمن‌.
تاریخ‌ تولد: ۱۳ ماه‌ سه‌ ۱۹۶۴٫
محل‌ تولد: مونرو‚ لوییزیانا.
محل‌ اقامت‌ فعلی‌: آرلینگتون‌‚ تگزاس‌.
وضعیت‌ ازدواج‌: مجرّد.
ارتفاع‌ قد: ۱۸۰ سانتی‌ متر.
وزن‌ هنگام‌ برگزاری‌ مسابقه‌: ۱۲۰ کیلوگرم‌.
وزن‌ خارج‌ از فصل‌ برگزاری‌ مسابقه‌: ۱۴۵ کیلوگرم‌.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نموده و سپس بعد از دریافت ان وجه  کالا را به مامور پست بپردازید.

با خرید اموزش بدن سازی می توانید خیلی سری تر نسبت به قبل در این رشته پیشرفت نمایید و دیگر نگران آسیب رسیدن به عضلات خود نباشید.

 

  

 

آموزش بدنسازی کلمن توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , ,

 

================================================

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

 

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی اگر شما هم از علاقه مندان به ورزش پرورش اندام هستید و دوست دارید تا در این رشته هر چه سریعتر به نتایج قابل قبولی دست یابید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید آموزش بدن سازی  که در سایت قرار داده ایم به خود در رسیدن به این اهداف کمک نمایید.بدنسازی امروزه به صورت یک علم در امده و عوامل زیادی  را می طلبد تا در این رشته بتوانید به پیشرفت های مناسب دست یابید.اگر بخواهید به صورت سر خود و بدون هیچگونه اطلاعات علمی بدنسازی نمایید قطعا در وسط راه دچار مشکلات فروانی از جمله احتمال آسیب رساندن به عضلات خود خواهید بود.

در آموزش بدنسازی که ما برای شما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم شما نکاتی مهم همچون نحوه گرم کردن  و نرمش های مخصوص این رشته  و انواع برنامه های غذایی و تمرینی برای وزن های مختلف وچند برنامه پیشنهادی قهرمانان جهان برای عموم و کلیب های تمرینی قهرمانان جهان را مشاهده خواهید کرد.

شما براحتی  و با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی

 

در آموزش بدن سازی باید همیشه به چهار اصل مهم دقت نمایید:

۱- تغــذیه صحیـح

۲- تمــرین درست

۳- استراحت لازم

۴- تمرکــز کـافـی

 

هر کدام از موارد بالا در بدن سازی خود آموزشی جدا را می طلبد و باید برای ان ساعت ها حرف زد.اما ما سعی کرده ایم همه چیز را به صورت کاملا مفید و خلاصه در این مجموعه اموزشی جمع اوری کرده و برای علاقه مندان به ورزش بدنسازی قرار دهیم.شما باید قبل از شروع این ورزش از خود سوالاتی را بپرسید و برای هر کدام دلیل واقعا منطقی و حساب شده ای نیز داشته باشید.

 

سوالاتی مانند:

۱- هدف ما از ورزش بدنسازی چیست؟

۲- از وضعیت آناتومی خود در موقع شروع عکس گرفته و پارامترهای عضلانی خود را یادداشت کنیم.

۳- بـا چـه وسـایلــی شــروع و به آن ادامه دهیـم.

 

 

خرید اینترنتی آموزش بدن سازی توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , ,

 

==============================================

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال .امروز قصد داریم تا برای علاقه مندان به ورزش فوتسال یک آموزش بسیار کاربردی قرار دهیم تا  بدین وسیله  بتوانند سطح دانش خود در مورد فوتسال را بالا ببرند.فوتسال  همان فوتبال است که در واقع در سالن سر بسته انجام شده و قوانین آن کمی متفاوت تر از فوتبال می باشد.شما در آموزش فوتسال امروز با عناوینی همچون :

نحوه دریبل کردن در فوتسال

نحوه ضربه زدن صحیح

نحوه پاس دادن

قوانین خاص فوتسال

کنترل توپ در فوتسال

۱۰ تکنیک برتر در فوتسال

و…..

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول راب رای همه علاقه مندان به این رشته فراهم اورده است.شما عزیزان با خرید آموزش فوتسال از ما می توانید علاوه بر موارد ذکر شده در بالا با  موارد زیر نیز آشنایی پیدا کنید:

انجام تمرینات تکنیکی

تمرینات دفاعی

تمرینات سرعتی و قدرتی

آشنایی با انواع سیستم های موجود در فوتسال

تمرینات گلزنی

انواع تاکتیک های حمله

آموزش دروازه بانی در فوتسال

و….

ورزش فوتسال دارای تکنیک ها و روش هایی است که بسیار با فوتبال متفاوت می باشد و شاید خیلی ها فکر کنند چون از فوتبال سر رشته دارند می توانند در این ورزش هم موفق ظاهر شوند.اگر واقعا قصد جدی دارید تا ورزش فوتسال را به صورت حرفه ای فرا بگیرید باید بگوییم حتما به دیدن این اموزش نیاز دارید چرا که در این مجموعه سعی شده است تمامی نکات مادر و کلیدی را به هنر آموزان اموزش دهند و قطعا اگر کمی تلاش و پشتکار هم در کار نشان دهید خواهید دید که پس از مدتی نتایج بسیار قابل قبولی بدست خواهید اورد.ما سعی کرده ایم تا درمیان انواع اموزش های فوتسال یکی از کامل ترین و روان ترین مجموعه ها را تهیه و برای علاقه مندان به ان رشته در وب سایت بگذاریم.

همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که باشید بوسیله خرید پستی این اموزش را تهیه و سپس بعد از ردیافت کالا وجه آنرا پرداخت نمایید.

  

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , ,

 

===================================================

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال – برای همه علاقه مندان به ورزش فوتبال امروز یک مجموعه اموزشی بسیار خوب در نظر گرفته ایم.یک آموزش فوتبال که بوسیله ان می توانید نکات بسیار مفیدی از این ورزش را یاد بگیرید.فوتبال ورزشی که در سراسر جهان طرفداران میلیونی را به خود اختصاص داده است و هر سال هم تب فوتبال بیشتر و بیشتر می شود.اگر دوست دارید که در این ورزش موفق باشید می بایست تمام نکات و فنون فوتبال را از پایه و به صورت کاملا علمی  فرا بگیرید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این مجموعه را با امکان خرید پستی در سایت برای علاقه مندان قرار داده است و براحتی شما می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.در این مجموعه سعی شده است تا تمام تکنیک های آموزش فوتبال را به هنر اموزان اموزش دهد.شما با دیدن این مجموعه با انواع تاکتیک های این رشته آشنا خواهید شد.روش های پاس کاری.انواع روش های ضد حمله و… را با دیدن این فیلم آموزشی فرا خواهید گرفت.

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

همچنین با انواع دریبل زدن حریف و نحوه ضربه زدن در موقعیت های مختلف به توپ را یاد می گیرید.اگر کمی تلاش و پشتکار داشته باشید و تمرین های این اموزش را با دقت انجام دهید در مدت کمی خواهید توانست به پیشرفت های قابل توجهی برسید.برای خرید آموزش فوتبال بروی دکه زیر کلیک نمایید.با این اموزش اگر کمی خودتان تلاش و پشتکار داشته باشید بعد از مدت کوتاهی به بسیاری از فنون فوتبال آشنایی کامل پیدا خواهید کرد و از همین ابتدا به صورت اکادمیک و اصولی  مبانی فوتبال را فرا خواهید گرفت.پیشنهاد ما این است تا هنوز دیر نشده با خرید اینترنتی آموزش فوتبال فوق در راه پیشرفت فوتبال خود قدمی بزرگ بر دارید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا یکی از بهترین و کامل ترین اموزش های فوتبال را در وب سیات خود برای علاقه مندان به این رشته قرار دهد.

 

   

خرید اینترنتی آموزش فوتبال توسط 12 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:

٬ , , , , ,

 

====================================================

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

آموزش خیاطی به صورت حرفه ای

 

برای خرید اینترنتی آموزش خیاطی می توانید ابتدا توضیحات زیر را مطالعه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.همه کد بانو های ایرانی قطعا از هنر خیاطی اطلاعاتی هر چند کم و ناقض در اختیار دارند.اما اگر دوست دارید شما خانم  ایرانی بتوانید در این رشته کمی از یک فرد مبتدی سطح بالاتر بوده و نکات مهم تری را فرا بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش خیاطی موجود در این سایت این امکان را برای خود فراهم آورید که با کمترین هزینه بهترین و کاملترین اموزش ممکن را ببینید.این محصول در چهار بخش  به شما نکات مهم  هنر خیاطی را آموزش می دهد.

برای آموزش خیاطی شاید فکر کنید حتما نیاز است تا به کلاس های پر هزینه و زیر نظر اساتید حرفه ای بروید.اما ما امروز به شما خواهیم گفت که اگر کمی همت داشته باشید می توانید با دین این محصول براحتی پس از مدتی کلیه نکات مهم  این رشته را فرا گرفته و از ان در زندگی روزمره خود استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

شما در این اموزش مواردی همچون:

 

• آشنایی با الگوی آستین
• آشنایی با دوخت بلوز
• آشنایی با برش یقه های سرخود

• آموزش چند یقه بی بی ، شال جدا و یقه ملوانی
• آموزش زاویه یقه خشتی یا یقه چهارگوش و برگشت انواع سرشانه ها و یقه ملوانی
• آموزش دوخت یقه بلوز

• آشنایی با دوخت جیبهای درز بغل
• آشنایی با اندازه گیری دامن و آستر

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

• آشنایی با الگوهای یقه جدا
• آشنایی با تبدیل الگوی مالدر به بلوز
• آشنایی با برش و دوخت بلوز
• آموزش دامن جیب دار
• آموزش چند مدل آستین و یقه
• آموزش دامن پلیسه راسته
• آموزش دامن شلواری بدون پیله و با پیله
• چگونگی کشیدن کادر دامن
• آموزش دامن پل ۱ ، ۲ و ۳

• آشنایی با جیبهای دوفیلتوی ساده و با دهنی
• آشنایی با شکاف دم دست و دوبل آستینهای کوتاه
• آشنایی با اندازه‌گیری دامن و شلوار و الگوی دامن

 

و……….  را فرا خواهید گرفت.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این تضمین را می دهد که اگر برای این دیدن این مجموعه وقت بگذارید و کمی هم تمرین کنید حتما پس از مدتی کوتاه به ماهرتی قابل قبول در خیاطی دست خواهید یافت.

می توانید برای تهیه این محصول ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

برچسب:

٬ , , , , , , ,

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 94